Меню
Меню
Кошница
🍪 Ние използваме бисквитки!
"Бисквитките" се използват за правилното функциониране на този сайт и за подобряването на практическата му работа, за персонализиране на съдържанието и рекламите, активиране на функциите на социалните медии и анализиране на трафика. Като продължавате да използвате нашия уеб сайт, приемате използването на "бисквитки". Научете повече.

Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ

Онлайн магазинът www.baseus.bg и услугите предлагани в него функционират при следните условия на територията на Република България. Ако клиентът не е съгласен с едно или повече от тях, може да се въздържи от ползването му, в противен случай автоматично се приема, че е съгласен.


ИНФОРМАЦИЯ за доставчика съгласно Закона за електронната търговия и Закона за защита на потребителите

Наименование: "Басеус България" ЕООД
Седалище: гр. Хасково, ул. "Славянска" 14А
Търговски регистър при Агенция по вписванията - ЕИК 203671782
Регистрация по ЗДДС BG203671782.
Данни за кореспонденция: гр. Хасково, ул. "Славянска" 14А, тел. 0877974476, email: office@baseus.bg
Потребителят заявява, че е запознат с настоящите Общи условия и с кликването върху който и да е линк, бутон, картинка или приложение, разположени на сайта www.baseus.bg потребителят изрично и безусловно се съгласява с тях.
"Басеус България" ЕООД си запазва правото да променя дизайна на www.baseus.bg, неговото съдържание, цени и настоящите Общи условия по всяко време. Промените стават валидни в момента на тяхното публикуване на www.baseus.bg.


Обработка на поръчка:

Продуктите, които са изложени в www.baseus.bg показват наличността на артикулите към актуалния момент на проверката. Предвид динамиката на онлайн магазина е възможно определени артикули и аксесоари към тях, към момента на проверката да са налични, но да бъдат изчерпани при финализирането на поръчката. При всички случай наш консултант ще Ви уведоми чрез телефонно обаждане.
Всички поръчки, които са постъпили до 17:00h се обработват и изпращат през същия работен ден. Изключение правят поръчките, реализирани през Събота, Неделя и/или официалните празни. В такъв случай Вашата пратка ще бъде подготвена и изпратена през първия работен ден, като отново наш консултант ще се свърже с Вас по телефон.
Продавачът не носи отговорност за невярно и/или неточно изпълнена поръчка, в случай, че Потребителят я е потвърдил по телефона нейното съдържание. В такъв случай куриерските услуги по подмяна с коректния модел и в двете посоки са за сметка на Потребителя.


Доставка

Фирма "Басеус България" ЕООД използва услугите на куриерски фирми Еконт и Спиди, като предлага следните възможности за доставка:
Експресна доставката – извършва се за 1 работен ден, с изключение на поръчките, които са постъпили в системата в неработен ден или официалните празници. Те биват обработвани в първия работен ден.
Отложена доставка – извършва се в ден, посочен от клиента.
Удължаване в срока за доставка може да настъпи поради официалните празници и/или метеорологичните условия, както и поради забавяне от страна на куриерските фирми. В такива случаи фирма "Басеус България" ЕООД не носи юридическа и/или финансова отговорност. Също така трябва да се вземе предвид и графикът на куриерските фирми Еконт и Спиди, като за по-малките населени места срокът на доставка може да бъде удължен.

Всяка поръчка се изпраща с възможност за преглед, преди да бъде заплатена на куриера, като при тази опция не може да се разделя поръчката, в случай, че тя се състои от няколко артикула. При този вариант клиентът трябва да заплати цялата стойност на пратката и след това да се свърже с наш служител, за да уточни детайлите по подмяна на нежелания от клиента продукт. В случай, че клиентът НЕ се възползва от това си право, то автоматично се приема, че артикулът е бил в изряден търговски вид и ненарушена цялост. При тези обстоятелства фирма „Басеус България“ ЕООД НЕ носи отговорност за щети настъпили по време на транспортирането. Всяко пренасочване на пратката се таксува от съответната куриерска фирма на стойността валидна към текущия момент.

Клиентът трябва да приеме пратката си:

До офис - не по-късно от 7 работни дни;
До адрес - не по-късно от втория опит за разнос от куриера.


Начин на плащане

Поръчките могат да бъдат платени с карта или изпратени с Пощенски Паричен Превод (Наложен платеж).

Молим своите клиенти, които са пожелали да им бъде издадена фактура, да пазят КАСОВИЯ БОН, който при плащане с карта се издава от "Басеус България" ЕООД и е прикрепен към фактурата, а при плащане с Пощенски Паричен Превод (Наложен платеж) се издава от Еконт/Спиди.


Връщане и/или замяна на артикули

В случай, че клиентът желае да върне или замени някоя/някои от закупените стоки, то той трябва да попълни формуляра за връщане/замяна на стока и да информира чрез имейл на office@baseus.bg, и/или чрез телефонно обаждане на 0877974476.
Срокът, в който пратката трябва да бъде изпратена, е 3 работни дни от дата на потвърждение от наша страна. Пратки с неспазен срок за връщане НЯМА да бъдат приемани.
Пратки, за които служител на фирма "Басеус България" ЕООД не е бил информиран, НЯМА да бъдат приемани.


Цени

Цените в сайта са в български лева за 1 бройка и са с включен ДДС.
Фирма "Басеус България" ЕООД запазва правото си да променя цените в сайта, като не се задължава да информира клиентите си за тази промяна. Клиентът получава артикулите на стойността, на която е направил поръчката си. Както и в случай че желае да се откаже от покупката си, стойността, която ще му бъде възстановена, е стойността, на която е бил закупен продуктът.


Авторски права

Стоките, които са изложени в сайта, са обект на продажба и са описани по вид и материал. Фирма "Басеус България" ЕООД не носи отговорност за възможни разлики в цветовете на закупените стоки, дължащи се на специфики в екраните на компютрите. Снимковите материали, описанията и др. представляват обект на авторско право и се защитават от закона за Авторското право.


Лични данни

"Басеус България" ЕООД гарантира конфиденциалност на личните данни на своите клиенти, декларирайки, че те няма да бъдат използвани за различни от предназначението си цели, а именно: установяване на контакт с клиента при уточняване подробности около поръчката и начините за нейната доставка и заплащане.


Covid 19

Уважаеми клиенти,
В нашите складове се прилагат необходимите предпазни мерки, за да гарантираме сигурността на нашите колеги и клиенти – социално дистанциране, редовно почистване, предпазни средства за нашите служители. Всяка пратка бива опакована под стриктното спазване на противоепидемичните предписания.

Viber Бутон 0877974476