Безплатна доставка за поръчки над 100лв!

Връщане и замяна на стоки

baseus.bg-rturns-1408x540pxbaseus.bg-rturns-1408x540px

Замяна, връщане и отказ от покупка, рекламация

Всяка пратка, изпратена от фирма Басеус България ЕООД, се изпраща с възможност за преглед, преди да бъде заплатена на куриера. В случай, че клиентът не се възползва от това си право, то автоматично се приема, че артикулът е бил в изряден търговски вид и ненарушена цялост. При тези обстоятелства фирма „Басеус България“ ЕООД не носи отговорност за щети настъпили по време на транспортирането.

Ако по време на опция Преглед пред куриер клиентът установи, че заявеният от него артикул е счупен или повреден, то той не трябва да бъде приет. При тези обстоятелства клиентът трябва да подаде рекламацията си пред куриера, в противен случай се приема, че щетите са настъпили след приема на стоката.

Замяна на объркан артикул от страна на търговеца

Като една от водещите компании в онлайн продажбите, фирма „Басеус България ЕООД“ се стреми да удовлетвори всеки един свой клиент. Поради високия обем от пратки, които обработваме ежедневно, може да получите продукт, който не сте поръчали.

В този случай, трябва:

    1. Да проверите продукта в поръчката си;
    2. Да се свържете с нас в рамките на деня, в който сте получите пратката на телефон: 0877 974 446.

Замяна на объркан артикул от страна на потребителя

В случай, че сте объркали продукта, който сте поръчали, то ние предлагаме замяна с коректния. За да уважим правото на подмяна следвада ни информирате на телефон 0877 974 446 или Email office@baseus.bg. След това връщате продукта за Ваша сметка с възможност за преглед до посочения адрес в Гаранционната карта или до офис на Еконт/Спиди, който ви е посочил продавач-консумтанта при разговор, като коректният артикул също ще бъде изпратен за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Продуктът трябва да бъде в същия търговски вид, както при получаването му – Фабричният вид да не бъде нарушен, кутията/опаковката да не бъде разкъсана, изцапана, повредена и/или наранена, да няма следи от употреба.
В случай, че е бил закупен протектор за дисплей, то той да не бъде разлепян или монтиран.

Пратката трябва да бъде придружена с Гаранционната карта, с която е била изпратена и попълнен Формуляр за връщане/замяна на стока, който се намира на гърба на Гаранцията.

„Басеус България“ ЕООД се задължава да изпрати коректния продукт към клиента в рамките 2 работни дни, считани от датата на получаване на върнатия и да информира клиента чрез телефонно обаждане кога да очаква пратката си.

Продукти, които не отговарят на горепосочените условия, НЯМА да бъдат подменяни.

Фабрично запечатани продукти и смарт устройства НЕ подлежат на подмяна.

14-дневен срок за връщане и рекламация

В случай че желаете да се възползвате от правото си на връщане в срок от 14 календарни дни, в съответствие със Закона за защита на потребителите, се уверете, че сте в резонанс с Общите условия които са поместени на сайта.
Куриерските услуги по връщането са за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Потребителят е длъжен да информира фирма „Басеус България“ ЕООД чрез телефонно обаждане на телефон: 0877 974 446 или чрез e-mail: office@baseus.bg и да попълни и приложи формуляра за връщане/замяна на стока при връщане на пратката.
Продуктът НЕ трябва да бъде използвам или да има следи от употреба.
Пратката трябва да бъде придружена с всички документи, с които е била изпратена – Гаранционна карта с попълнен Формуляр за връщане + касова бележка.

Рекламация на стока

В случай, че продуктът, който е получил ПОТРЕБИТЕЛЯ, се окаже дефектен в рамките на 30 дни от датата на закупуването му, то ПОТРЕБИТЕЛЯТ трябва:

  1. Да информира фирма „Басеус България“ ЕООД чрез телефонно обаждане на телефон: 0877 974 446 или чрез e-mail: office@baseus.bg;
  2. Да попълни и приложи формуляра за връщане/замяна на стока;
  3. Да изпрати пратката за НЕГОВА сметка до посочен от фирма „Басеус България“ ЕООД адрес.

Фирма „Басеус България“ ЕООД се наема да разреши рекламацията по един от следните начини в рамките на 30 календарни дни от датата на получаване на продукта:

  1. Подмяна на закупения продукт с нов;
  2. Отремонтиране;
  3. Възстановяване на сумата, валидна от датата на закупуване.

След приключване на ремонта клиентът се уведомява чрез e-mail или телефонно обаждане и се изпраща за сметка на ПОТРЕБИТЕЛЯ, ако не е установен дефект и за сметка на фирма „Басеус България“ ЕООД, ако е установен такъв.

Кога Потребителят може да загуби правата

  1. При опит за ремонт от неоторизирани лица.
  2. Наранен, изтрит или скъсан сериен номер или гаранционна лепенка (стикер).
  3. Когато не са спазени изискванията за транспорт, съхранение, инсталация и експлоатация на продукта.
  4. Изхабяване, закъсване, износване в следствие от ненормалната употреба на продукта.
  5. Увреден общ външен вид, счупена или наранена пластмаса (силикон), механични повреди.
  6. При експлоатация в неподходяща среда (силна замърсеност, голяма влажност, лошо охлаждане).
  7. Гаранционно обслужване може да бъде отказано, когато потребителят не спазва условията за експлоатация, посочени в упътването на продукта, в следствие на което е възникнало дефект, повреда и/или несъответствието.
  8. Повреди вследствие на природни бедствия, механични и токови удари, вибрации, изпускане, заливане с течности, пряка слънчева светлина и други, които не биха се проявили при нормална работа на продукта.
  9. Неизправност или големи колебания в електрическата или комуникационната мрежа.
  10. При използване на неподходящи или нестандартни източници на напрежение.
  11. Проникнали насекоми в изделието.
  12. Гаранционното обслужване не покрива дефекти, проблеми и/или несъответствия причинени от неправилна употреба или монтаж (претоварване, механични повреди, сътресения, удар, въздействие на температура, влага, течност, прах, храна, напитки, предмети, растения, животни, насекоми, токсични вещества или други фактори извън допустимите граници), използването на продукта по начин, различен от описания в указанието за експлоатация/употреба и/или упътването на продукта.
  13. Фирма „Басеус България“ ЕООД НЕ носи отговорност за здравината на закупените протектори и/или за щети настъпили вследствие на некоректна употреба от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ.

Срокът, в който пратката трябва да бъде изпратена, е 3 работни дни от дата на потвърждение от наша страна. Пратки с неспазен срок за връщане НЯМА да бъдат приемани.

Пратки, за които служител на фирма Басеус България не е бил инфирмиран, НЯМА да бъдат приемани.

В случай, че клиентът не е съгласен с начините на връщане, замяна и/или подмяна на артикул, то той има право да се въздържи от реализиране на поръчки през www.baseus.bg, в противен случай се счита автоматично, че потребителят е съгласен с горепосочените условия. Пратки, за които не сме били информирани чрез имейл и/или телефонно обаждане, няма да бъдат приети и рекламацията, замяната и/или връщането НЯМА да бъде удовлетворено!

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да се обърнете към съответните органи за алтернативно решаване на спорове.

Обновяване…
  • Нямате артикули в количката.
Viber Бутон 0877974449